Menu

Zjadamy reklamy

Warsztat copywritera. Wskazówki, inspiracje, przegląd reklamowy.

Pisz

eirena
Amnesty International przeprowadza akcję "Pisz, dopóki nie uwolnisz wszystkich". Kampanię przygotowała agencja TBWA Warszawa. To co widzicie poniżej to citylighty. To ważna informacja, bo zabieg graficzny jest w przypadku tej formy reklamy bardzo ważny.




Ciekawa jestem jak to wygląda faktycznie, na żywo. Bardzo podoba mi się pomysł i to, że kampania uruchamia wyobraźnię, jednak na tych zdjęciach trudno jest się dopatrzyć i dokładnie sobie wyobrazić cały efekt. Przyznam, że dopiero po obejrzeniu 3 zdjęcia domyśliłam się, że chodzi o efekt "przyklejenia" się do szyby oddzielającej citylight od reszty świata, a ta interakcja jest w tej kampanii najciekawsza i to ona pobudza wyobraźnię.

Warto tutaj przypomnieć 2 spoty Amnesty International, dotyczące tego, jak ważny jest głos każdego z nas:






Czekam teraz z niecierpliwością na polskie spoty AI, mam nadzieję, że się doczekam i że będą one równie dobre jak te zamieszczone powyżej.

Pani Sylwii z Amnesty International bardzo dziękuję za przesłanie materiałów.

Komentarze (6)

Dodaj komentarz
  • antykrop

    podoba mi się!

  • Gość: [Katoda Ltd] *.28.91.129.coditel.net

    spoty video niesamowite! W tym momencie adres www.amnesty.org.pl niemal sam się wpisał w pasku adresowym mojej przeglądarki!

  • goman.riertych

    mijam takiego citylighta po drodze z pracy do domu i przyznam szczerze, że dopiero na Twoim blogu "zauważyłem" przekaz..
    inni może od razu zaskoczyli.. :)

  • camparis

    Oba spoty fajne, chociaż ten drugi przydługi. Ale pierwszy to mistrzostwo świata.
    Dotychczas nigdy nie brałam udziału w takim pisaniu listów, ale chyba trzeba będzie się przyłączyć ...
    ______________________
    miastowroclaw.blox.pl

  • domino00

    Dla mnie trochę "za ładne" te kreacje, za estetyczne

  • keroth

    Pamiętam taką grę właśnie z AI, w której należało skatować człowieka, a wtedy dowiadywało się o co chodzi.

    To dopiero przemawiało do wyobraźni, podchodziło się z założeniem jak do głupiej flashówki a "wychodziło" znacznie mądrzejszym.

© Zjadamy reklamy
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci