Menu

Zjadamy reklamy

Warsztat copywritera. Wskazówki, inspiracje, przegląd reklamowy.

Co naprawdę mówiły stare reklamy?

eirena

Zawsze kiedy przeglądam stare reklamy, zastanawiam się - co oni chcieli powiedzieć? Dzisiaj zebrałam się w garść i sobie, oraz Wam, przetłumaczyłam, co naprawdę mówiły stare reklamy. Enjoy.

 

Czasem trzeba działać szybko. Na przykład wtedy, kiedy zombie-dziecko łapie Cię za rękaw. Oczywiście, że najchętniej poćwiartowałabyś ten szatański pomiot na kawałki, żeby już nigdy więcej nie wpatrywał się w Ciebie swoimi pustymi oczkami, ale pamiętaj - to tylko dziecko! Użyj Nembutalu - dzięki barbituranom zaśnie i będziesz mogła spokojnie zadusić je poduszką.

 

 

Jeśli jesteś nieśmiały, masz problemy z nawiązywaniem znajomości i nie wiesz jak poderwać kobietę, która Ci się spodobała - Tipalet jest dla Ciebie! Wszystko co musisz zrobić, to dmuchnąć jej w twarz i nazwać szmatą. To jedyny, skuteczny sposób na to, żeby kobiecie z wrażenia spadły majtki.

 

Wszystkim swoim znajomym, z okazji Świąt Bożego Narodzenia, wysyłam papierosy. Chcecie wiedzieć dlaczego? Bo nie chcę być jedynym pieprzonym przystojniakiem w tym kraju, który umrze na raka.  

 

Kiedyś byłam prawdziwym niejadkiem. Mamusia gotowała przepyszne zupki, piekła ciasteczka, kupowała czekoladę. A ja nic! Uwierzycie? Ale wszystko zmieniło się, kiedy tatuś powiedział mamie, że przytyła. 141 ciosów nożem i obie 
wiedziałyśmy, co zjem na kolację. Teraz, kiedy widzę świeże, ludzkie mięso, po prostu nie mogę sie powstrzymać!

 

Palec grzebalec! Tylko u nas! Za jedyne 6,95! Kup jeden dla siebie, a drugi dla swojego przyjaciela. Jeśli w ciągu 30 dni nie odnajdziecie u siebie punktu G, gwarantujemy zwrot pieniędzy!

 


Był piękny, letni wieczór. Płonęły świece, Jej twarz jaśniała radością. Jej zgrabne palce delikatnie uderzały w klawisze, wyczarowując, specjalnie dla mnie, urokliwego walczyka. Wpatrywałem się w jej delikatnie odsłonięte ramię, smukłą szyję, falujące włosy i myślałem tylko o jednym... Ja pierdolę, kobieto, co za cuch!

 

Mężczyzna poślubia kobietę z miłości. Ale nawet najbardziej gorące uczucie gaśnie, kiedy nie dbasz o higienę osobistą. Mężczyzna chce znaleźć śledzia w lodówce - nie w Twoich majtkach! Ale zdradzę Ci sekret - nic tak nie podnieca mężczyzny, jak zapach Lizolu! Spróbuj - nie pożałujesz.

 


- Otwórz drzwi, mała świnko. Bo jak nie, to chuchnę, dmuchnę i zdmuchnę ten Twój domek!
- Nigdy! Prędzej przetnę się na pół! Ha, ha, ha! Właśnie się przecinam! Ha, ha, ha! Nigdy mnie nie dostaniesz!
- Świnia.

 

 

Pamiętaj żołnierzu - nigdy nie podrywaj kobiety, która ma tylko twarz i kawałek szyi! Jasne, wygląda na czystą, ale czy naprawdę potrzebujesz tak olbrzymiej, kobiecej głowy?

 

 Nie zamieniaj mu potajemnie leków nasercowych, na cukierki! Nie oddawaj do domu starców! Daj mu Torazynę - to uciszy tego starego skurwiela.

 

 


LUX - nie da nic porządek w chacie, kiedy śmierdzą Twoje gacie.  

Komentarze (14)

Dodaj komentarz
  • Gość: [Penelopa] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Padlam xD

    podobno w Japonii modne Japonki ograniczaja sie do zmieniania wkladek higienicznych ... oO

  • takijedengosc

    Czekam na wpis pt: Co mówią (kobietom) dziesiejsze reklamy?

    Bo czasy się zmieniły, ale firmy tak samo manipulują kobietami, jak kiedyś. Tylko dziś wmawiaja im co innego.

  • Gość: [Bartek Popiel] 80.53.51.*

    Cały biznes związany z urodą dyktuje kanony piękna. Firmą zależy, żeby kobiety były smutne po to aby mogły kupić szczęście ;) Dlatego moda zmienia się tak szybko. Ale może jakaś Pani się wypowie w tej kwestii? ;)

    Swoją drogą pokazywanie super lasek w reklamach samochodów też nie jest przypadkowe :)

  • bagienny.net

    Zabiłaś mnie swoim komentarzem :D:D:D:D

  • Gość: [toms] *.acn.waw.pl

    -Tom, you take my breath away!

    Tiplaety - take her breath away

  • Gość: [uminski.pl] *.chello.pl

    Eirena, jakiś kryzys przechodzisz? ;-)
    Swoją drogą - równie zabawne jak twoje wersje są oryginalne teksty w tych reklamach. Miodzio!

  • Gość: [Maciej Makuszewski] *.marketing-house.pl

    Rewelacja:) Nie mogę się doczekać komentarza do nowej reklamy PKO BP a'la STAR WARS:):):) Jedziesz Eirena!

  • Gość: [webbo] *.office.allegro.pl

    Ach ten urok starych reklam... Da się w nich wyczuć coś, co wygląda na mieszankę raczkującego marketingu a propagandę systemu :-)

    Fajny wpis

  • oranvag

    No ale jak mogło zabraknąć reklamy tasiemca na odchudzanie?!

  • reklaman

    Kiedyś juz widzialem tę sado-maso świnkę i kilka dni nie mogłem dojść do siebie. :). W reklamie chlebka chodziło też chyba o coś jeszcze. Spójrzcie na oczy tej dziewczynki. Amfetamina czy zachwyt nad pieczywem? Amfa czy chlebek? :)

    @ Eirena: ten "skurwiel" to tylko po to, aby trochę rzucić mięsiwem? :)

  • korek1000

    Nic jednak nie pobije przedwojennej, więc też starej, polskiej reklamy prezerwatyw:
    "Prędzej Ci serce pęknie!"

  • Gość: [Max Koluszky] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    youtube.com/watch?v=SMj_Y6VhTCg

  • adam81w

    w tej reklamie z bloe in her face nie ma nic z nazwaniem kobiety szmata, tylko o dmuchnieciu jej w twarz. to co innego.

  • spieniona

    już dawno chciałam to skomentować - genialne :)

    poproszę o taki sam do Listeriny often a bridesmaid, but never a bride ;)

Dodaj komentarz

© Zjadamy reklamy
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci