Menu

Zjadamy reklamy

Warsztat copywritera. Wskazówki, inspiracje, przegląd reklamowy.

Ricky jest super więc Optus jest super

eirena

rickyźr.: http://adweek.com 

Bo o to właśnie chodzi. Bierzesz gościa, który jest świetny i niezależnie od tego co powie, to jego świetność przenosi się na markę. Pro tip dla polskich marek - nie, nie musi mówić absolutnie wszystkiego, co chcecie powiedzieć. Pozwólcie sobie na luz. 

 

 

Więcej reklam Optusa znajdziecie tutaj.

P.S. Takie reklamy ludzie szerują.

P.S2 - z tym pro tipem jest trochę jak z zakazem alkoholu dla ciężarnych. Odrobina (przez odrobinę rozumiemy pół kieliszka wina rozcienczonego wodą) nie szkodzi, ale dla każdego odrobina znaczy co innego - dlatego mówi się, że nie, nope, zakaz, zakaz, zakaz. Ponieważ polskie firmy rzadko kiedy pozwalają agencjom na zastosowanie tego super fajnego sposobu na powiedzenie wszystkiego i jeszcze dorzucają tysiąc rzeczy po drodze, to powiadam - nie mówcie wszystkiego. Koniec. Kropka.

Komentarze (2)

Dodaj komentarz
  • Gość: [eMarketingNet] 78.8.25.*

    Trzeba tylko zwerbować taką dobrą polską osobowość do reklamy. :) To już czasami trudniejsze. Chyba, że budżet duży :)

  • Gość: [Loterro] *.internetdsl.tpnet.pl

    Zawsze mozna zatrudnić pana Kota ;)

© Zjadamy reklamy
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci