Menu

Zjadamy reklamy

Warsztat copywritera. Wskazówki, inspiracje, przegląd reklamowy.

Nieoczywiste jest najlepsze

eirena

1984

AOMAME - 1Q84, HARUKI MURAKAMI (źródło)

 

W przypadku niektórych akcji zawsze najpierw pytamy się "Jak on na to wpadł?", a potem "Czemu ja na to nie wpadłem?". Projekt Briana Josepha Davisa to jeden z takich przypadków. Ilustrator stworzył pięć portretów policyjnych pięciu bohaterów znanych książek - na podstawie ich opisów w tychże.

Aż chciałoby się wykorzystać do teaserowej akcji społecznej dot. czytania książek, cnie? Albo, jeśli kampanie społeczne Wam nie w smak (znam takich, którzy uważają, że kampania społeczna to nie jest prawdziwa kampania i wrzucanie jej do jednej kategorii w konkursach to skandal, bo nie da się zmierzyć jej efektywności - w przeciwieństwie do kampanii komercyjnych), w kampanii chociażby Matrasa (z mocnym PR i ostatecznie przekierowaniem do księgarni, gdzie ostatnio byli widziani ci "rzezimieszkowie"). Pamiętaj, że inspirację możesz znaleźć naprawdę wszędzie, a im bardziej nieoczywiste i zaskakujące (ale pasujące do marki i grupy docelowej) będzie Twoje skojarzenie, tym lepiej dla kampanii, którą chcesz stworzyć.

Więcej info znajdziecie tutaj.

PS. Matras, bo lubię. 

© Zjadamy reklamy
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci